Kadıköy Belediyesi’ne topladığımız 10.000 imzayı teslim ediyoruz!

2 Aralık 2013 Pazartesi 10.30’da Kadıköy Belediyesi’nin önünde buluşup Kadıköy’de aktif ve interaktif bir çocuk kütüphanesinin kurulabilmesi için başlattığımız ve imza verenlerin sayısı 10.000’i aşan imza kampanyamızı Kadıköy Belediyesi’ne sunmak ve basın bildirisinde bulunmak için toplanıyoruz. Gelebilen herkesi bekleriz. Ne kadar çok olursak bu haklı talebimizin o kadar çok ses getireceğini düşünüyoruz. Pazartesi 10.30’da Belediye’nin önünde buluşmak üzere!
Kadikoy Bannerhttp://www.change.org/KitapOkuyanCocuklarKadikoy

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir